Klachtenportaal
Refine clinic streeft altijd naar de beste resultaten en optimale zorg. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft over uw behandeling. Dit vinden wij ontzettend jammer en gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Graag verzoeken we u direct contact (het liefst persoonlijk of telefonisch) met ons op te nemen zodat wij een passende oplossing kunnen bedenken om uw klacht te verhelpen.
Als u de voorkeur heeft via email:
- klachten kunnen per e-mail worden ingediend bij info@refineclinic.nl
- graag de klachten duidelijk en gedetailleerd omschrijven inclusief relevante informatie zoals uw naam, contactgegevens, datum van de gebeurtenis en aard van de klacht.
Wilt u de klacht niet met ons of wenst u onafhankelijke advies hierbij, dan kunt u contact opnemen met Solopartners. Bij SoloPartners hebben wij onze erkende klachtenregeling en zijn wij automatisch bij een geschilleninstantie goed op orde gesteld volgens de wetgeving Wkkgz (wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).
Contact opnemen kan ook per email naar: klachten@cbkz.nl.